Sklep Stacjonarny:
Aleja Rzeczypospolitej 20
02-972 Warszawa
+ 48 726 222 237

od 199 zł dostawa kurierem GRATIS

The Purple Cow, Podróżna gra magnetyczna Chińczyk/Ludo

Producent The Purple Cow
Czas wysyłki 24 godziny
29.00

Producent: The Purple Cow

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Cechy gry magnetycznej Chińczyk/Ludo:

  • mała, gra podróżna,
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę,
  • ilość graczy: 2 - 4,
  • przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia,
  • w zestawie znajduje się 16 magnetycznych pionków (po 4 pionki w 4 różnych kolorach) i 1 kostka do gry,
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm.

Cel: Być pierwszym graczem, który umieści wszystkie swoje pionki w centrum planszy, w tzw. ‘domu’.

Zasady gry:
Każdy gracz dysponuje zestawem 4 pionków w jednym kolorze. Gracze rzucają kostką według ruchu wskazówek zegara, przy czym grę rozpoczyna osoba z największą liczbą oczek. By móc umieścić pionek na planszy kostka musi pokazać 6 oczek, po czym gracz rzuca kostką jeszcze raz, by wprowadzić pionek w ruch. Za każdym razem, gdy gracz wyrzuca 6 oczek może umieścić kolejny pionek na planszy albo przesunąć się o 6 pól pionkiem, który już jest na planszy. Po każdym rzucie kostką to gracz decyduje którym pionek zostanie wprawiony w ruch. Każde przesunięcie pionka odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o ilość oczek wyrzuconych na kostce. Ilość 6 oczek na kostce gwarantuje dodatkowy rzut kostką. Jeśli pionek zatrzyma się na pionku innego koloru, pierwszy pionek z tego pola zostaje zbity i wraca do pola startowego. Jeśli pionki tego samego koloru spotkają się na tym samym polu, tworzą blok, który nie może być ani zbity, ani rozdzielony, ani przesunięty przez przeciwnika Gdy gracz kończy grę jednym pionkiem wprowadza go do pól w „domu”. Kolejny pionek może być wprowadzony na planszę tylko, jeśli zostanie wyrzuconych 6 oczek na kostce. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy wprowadzi wszystkie pionki do „domu”. Pozostali gracze walczą o kolejne miejsca.

Polecamy również

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów